قیمت اتریوم

در این صفحه آخرین مطالب قیمت اتریوم و تحلیل اتریوم را بخوانید

قیمت اتریوم

در این صفحه آخرین مطالب قیمت اتریوم و تحلیل اتریوم را بخوانید

چرا ارز دیجیتال اتریوم به سازگاری بیشتر نیازمند است؟

در این مقاله قصد داریم به بررسی شبکه رمز ارز اتریوم بپردازیم و به این سوال پاسخ دهیم که چرا بسیاری از فعالان و کارشناسان بازار ارز دیجیتال بر این باور هستند که این رمز ارز به سازگاری بیشتری نیاز دارد. علاووه بر این مسئله در این مقاله به نحوه خرید اتریوم و برخی از مزایا و معایب آن نیز اشاره خواهیم کرد. پس با توجه به این مسئله در صورتی که شما عزیزان از جمله افرادی هستید که قصد سرمایه گذاری بر روی رمز ارز اتریوم را دارید، توصیه ما به شما عزیزان این است که در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا اطلاعات کامل و جامعی را در مورد این رمز ارز خدمت شما ارائه کنیم.

خرید ارز دیجیتال اتریوماگر از جمله فعالان بازار ارز دیجیتال باشید، به خوبی به این مسئله واقف هستید که شبکه ارز دیجیتال اتریوم یکی از محبوب ترین شبکه‌های این بازار می‌باشد و کاربردهای بسیار زیادی دارد. به دلیل کاربردهای بسیار زیادی که این شبکه دارد، بسیاری از توسعه دهندگان از این شبکه برای پیشبرد کارها و پروژه‌های خود از آن استفاده می‌کنند. هم اکنون که این رمز ارز بسیار در کانون توجه قرار گرفت است، این شبکه در آستانه تغییر بسیار مهمی قرار گرفته است که تغییر و تحول بسیاری را در این شبکه رقم خواهد زد.  در این زمینه بسیاری از کارشناسان بازار ارز دیجیتال بر این باور هستند که موفقیت روز افزون این شبکه مشکلات و چالش‌هایی را برای آن به وجود آورده است.

در حال حاضر شبکه ارز دیجیتال اتریوم جای اشتباه ندارد و باید بتواند با قدرت به کار خود ادامه دهد. برای همین نیز در حال حاضر توسعه و ارتقا در اولویت این شبکه قرار گرفته است. کریس جونز در یکی از مقالات خود بسیار به این رمز ارز پرداخته است که در این مقاله ما نیز به آن خواهیم پرداخت. علاوه بر این مسئله در این مقاله به بررسی مزایا و معایب ارز دیجیتال اتریوم نیز خواهیم پرداخت. در این مطلب با ما همراه باشید.

اتریوم چیست؟

به صورت خلاصه می‌توان این گونه بیان کرد که شبکه ارز دیجیتال اتریوم یک برنامه غیرمتمرکز مبتنی بر فناروی بلاکچین است که از قراردادهای هوشمند به خوبی پشتیبانی خواهد کرد و از نظر امنیت نیز در بالاترین سطح ممکن قرار دارد. یکی از خصوصیات منحصر به فرد در این شبکه ارز دیجیتال این است که این شبکه از قراردادهای هوشمند به خوبی پشتیبانی خواهد کرد. در حال حاضر بسیاری از توسعه دهندگان از این شبکه برای توسعه برنامه‌های غیرمتمرکز خود استفاده می‌کنند. این شبکه در حال حاضر محبوبیت بسیاری در بازار ارز دیجیتال دارد و طبق گزارش کوین مارکت کپ این رمز ارز در حال حاضر رتبه دوم را در میان سایر ارزهای دیجیتال در اختیار دارد.

چرا اتریوم یک شبکه بسیار محبوب است؟

اگر از جمله فعالان بازار باشید، به خوبی می‌دانید که یکی از کاربردهای اصلی ارزهای دیجیتال این است که به صورت غیرمتمرکز به کار خود ادامه دهند که در این زمینه رمز ارز اتریوم درخشان ظاهر شده است. یکی از خصوصیات فوق العاده در مورد رمز ارز اتریوم این است که این رمز ارز در حوزه دیفای بسیار خوب عمل کرده است. این مسئله کاملا درست است که رمز ارز برتر بازار ارز دیجیتال بیت کوین می‌باشد، اما رمز ارز اتریوم به خوبی شکوفا شده است و به جرات می‌توان گفت که این رمز ارز در آینده قادر خواهد بود جایگاه ارز دیجیتال بیت کوین را تصاحب کند. در حال حاضر تعداد آدرس‌های فعال مربوط به این شبکه از مرز 160 میلیون نیز گذر کرده است که این مسئله نشان دهنده این است که این شبکه در بازار ارز دیجیتال بسیار مشهور شده است. جا دارد به این موضوع نیز اشاره کنیم که کل ارزش قفل شده این رمز ارز چیزی در حدود 150 میلیارد دلار می‌باشد که رقمی بسیار چشمگیر می‌باشد.

دنیای ارز دیجیتال به دلیل وجود قرارداد هوشمند به این شبکه مدیون است. دلیل این سخن نیز این است که این فناوری برای اولین بار بر روی شبکه رمز ارز اتریوم پایه ریزی شد. به واسطه این فناوری در حال حاضر استفاه از امور مالی غیرمتمرکز برای کاربران بسیار راحت شده است. این مسئله در حالی است که ارز دیجیتال بیت کوین که بزرگترین رمز ارز بازار می‌باشد، فاقد این خصوصیت می‌باشد. البته جا دارد به این موضوع نیز اشاره کنیم که هدف اصلی از ایجاد این رمز ارز به مانند بسیاری از رمز ارزهای بازار برای مبادله می‌باشد. در حال حاضر این رمز ارز روی اهداف خاصی تمرکز دارد که از جمله آنان می‌توان به شفافیت و امنیت اشاره کرد. همان طور که می‌دانید این شبکه در حال حاضر یکی از امن ترین شبکه‌های بازار ارز دیجیتال می‌باشد و برای همین نیز بسیاری از توسعه دهندگان از بلاکچین این شبکه برای پایه ریزی شبکه خود استفاده می‌کنند.

مزایا و معایب شبکه ارز دیجیتال اتریوم

شبکه ارز دیجیتال اتریوم نیز به مانند هر شبکه ارز دیجیتال دیگری خصوصیات و معایبی دارد که در ادامه به برخی از آنان اشاره خواهیم کرد. به عنوان مثال از جمله خصوصیات منحصر به فردی که این شبکه ارز دیجیتال دارد می‌توان به این موضوع اشاره کرد که سرعت توسعه بلاکچین در این شبکه ارز دیجیتال بسیار بالا می‌باشد. یکی دیگر از خصوصیات منحصر به فرد این شبکه این است که این شبکه به صورت کاملا غیرمتمرکز به کار خود ادامه می‌دهد. منظور از غیرمتمرکز به این معنی است که این شبکه تحت نظارت هیچ نهاد و یا سازمانی قرار ندارد و به واسطه دارندگان این رمز ارز مدیریت خواهد شد. علاوه بر این، این رمز ارز دارای استخراج بسیار راحتی نسبت به سایر رمز ارزها می‎‌باشد.

البته جا دارد به این مسئله اشاره کنیم که رمز ارز اتریوم علاوه بر خصوصیات و ویژگی‌های بسیاری که دارد معایبی را نیز دارد که از جمله آنان می‌توان به مشکل مقیاس پذیری این شبکه اشاره کرد. علاوه بر این مسئله این شبکه در زمان شلوغی بسیار کند عمل خواهد کرد و میزان کارمزد در آن بسیار بالا خواهد رفت. علاوه بر این موارد زبان برنامه نویسی که برای این شبکه ارز دیجیتال استفاده شده است بسیار سخت می‌باشد.

در این بین برخی از کارشناسان بازار ارز دیجیتال بر این باور هستند که رمز ارز اتریوم جای سازگاری بیشتر نیز دارد. بسیاری از این افراد بر این باور هستند که این شبکه جای پیشرفت بسیاری دارد و می‌توان از رمز ارز اتریوم فراتر از مبادله و نقل و انتقال دارایی استفاده کرد. حال در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی این موضوع بپردازیم که چرا شبکه اتریوم به بهبود نیاز دارد.

چرا رمز ارز اتریوم به بهبود نیاز دارد؟

بدون قونین تفصیلی که درباره انتقال و مبادله ارزش که آن را نیز می‌توان به واسطه قراردادهای هوشمند انجام داد، به واسطه ارزهای دیجیتال نمی‌توان کارهای دیگری را انجام داد. پس با توجه به این مسئله می‌توان به این موضوع پی برد که این قراردادهای هوشمند هستند که به ما اجازه خواهند داد که فرآیند انتقال ارزش و پرداخت را با پروژه‌های دیگری به مانند توکن غیرمثلثی و استیبل کوین ترکیب کنیم. در حال حاضر زمانی در حدود 6 سال است که از حضور ارز دیجیتال اتریوم می‌گذرد؛ اما هنوز هم نگرانی‌های بسیاری در مورد این شبکه موجود دارد که از جمله آنان می‌توان به مشکل مقیاس پذیری این شبکه اشاره کرد. البته جا دارد به این مسئله نیز اشاره کنیم که قرار است به زودی الگوریتم این شبکه از الگوریتم گواه اثبات کار به الگوریتم اثبات سهام تغییر کند. به واسطه این کار مشکل مقیاس پذیری شبکه ارز دیجیتال اتریوم به صورت کامل حل خواهد شد.

همچنین بخوانید:

چگونه با استفاده از حجم معاملات ارز دیجیتال سود خود را افزایش دهیم؟

در حال حاضر رمز ارز اتریوم علاوه بر این که با مشکل مقیاس پذیری رو به رو است، با مشکل کارمزد هنگفت نیز مواجه است. این موضوع ممکن است که بر روی آینده شبکه ارز دیجیتال اتریوم تاثیرات منفی داشته باشد و میزان تقاضا برای این رمز ارز را به مراتب کمتر کند. علاوه بر این مسئله این موضوع پیش بینی اتریوم به واسطه کارشناسان را نیز زیر سوال خواهد برد. زیرا به واسطه این رخ داد، قیمت این رمز ارز نه تنها با افزایش رو به رو نخواهد شد، بلکه ارزش خود را نیز در بازار ارز دیجیتال از دست خواهد داد. البته همان طور که پیش از این نیز به آن اشاره کردیم، به واسطه راه اندازی اتریوم 2.0 این مشکل به صورت کلی حل خواهد شد.

راه حل این مشکل چیست؟

راه حل پیش روی رمز ارز اتریوم بسیار ساده است. این شبکه باید از فناوری‌های جدید در سیستم خود بهره ببرد. خوشبختانه در شرایط حال حاضر شاهد شکوفایی هر چه بیشتر فناوری در دنیای مجازی هستیم و همه روزی فناوری‌های جدید در این حوزه رو نمایی می‌شود. به واسطه هر یک از این فناوری‌ها می‌توان یکی از مشکلات موجود در شبکه رمز ارز اتریوم را برطرف کرد. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی یکی از این موارد بپردازیم.

وب اسمبلی

وب اسمبلی یک فناوری بسیار سریع است که در حال حاضر در شبکه‌های مشهور و بزرگی به مانند پولکادات و سولانا از آن استفاده می‌شود. اما با این اوصاف جا دارد به این مسئله اشاره کنیم که بیشتر ماشین‌های مجازی وب اسمبلی با ماشین مجازی رمز ارز اتریوم سازگار نیستند و همین مسئله باعث شده است که نتوان از این فناوری در شبکه ارز دیجیتال اتریوم استفاده کرد.

در حال حاضر پروژه‌های جدید به واسطه محدودیت استفاده از ماشین مجازی شبکه اتریوم فرصت استفاده از این سیستم را از دست خواهند داد. این مسئله عواقبی را به همراه خواهد داشت که از جمله آنان می‌توان به کندی توسعه برنامه غیرمتمرکز بر روی شبکه اتریوم اشاره کرد. به واسطه وب اسمبلی به راحتی می‌توان این مشکل را به صورت کامل حل و فصل کرد. البته همان طور که به آن اشاره کردیم، در حال حاضر امکان استفاده از این فناوری بر روی شبکه ارز دیجیتال اتریوم وجود نداردد

نکته جالب توجه در مورد وب اسمبلی این است که این فناوری از جاوا اسکریپت بسیار سریع تر می‌باشد. در حال حاضر به واسطه خالق ارز دیجیتال اتریوم یعنی ویتالیک بوترین اعلام شده است که در اتریوم 2.0 دیگر مشکل استفاده از فناوری اسمبلی را بر روی این شبکه نخواهیم داشت و به واسطه استفاده از این فناوری بر روی شبکه اتریوم جدید بسیاری از مشکلات این شبکه به صورت کامل حل خواهد شد. البته در حال حاضر نیز ابزارهایی وجود دارد که به واسطه آن می‌توان مشکلات شبکه ارز دیجیتال اتریوم را تا حد زیادی برطرف کرد.

نحوه خرید ارز دیجیتال اتریوم

یکی از بهترین راه کارهایی که به واسطه آن قادر خواهید بود ارز دیجیتال اتریوم را خریداری کنید، به واسطه صرافی ارز دیجیتال می‌باشد. برای این کار پیش از هر کاری شما باید یک صرافی ارز دیحیتال مطمئن را بیابید. همیشه سعی کنید صرافی ارز دیجیتالی را انتخاب کنید که حجم معاملات در آن بالا باشد. بعد از این کار شما عزیزان قادر خواهید بود به واسطه ثبت نام در آن به راحتی رمز ارز اتریوم را خرید و فروش کنید. توصیه ما به شما عزیزان این است که از صرافی ارز دیجیتال کوکوین و بایننس استفاده کنید.

کیف پول مناسب برای ذخیره ارز دیجیتال اتریوم

شما عزیزان قادر خواهید بود به واسطه کیف پول‌های بسیاری اقدام به ذخیره ارز دیجیتال اتریوم کنید. در زمان انتخاب یک کیف پول ارز دیجیتال باید به مواردی توجه داشته باشید که از جمله مهمترین آنان می‌توان به امنیت و رابط کاربری ساده آن اشاره کرد. در ادامه این بخش با ما همراه باشید تا شما را با دو کیف پول مناسب برای ذخیره ارز دیجیتال آشنا کنیم.

1. کیف پول ارز دیجیتال متامسک

کیف پول ارز دیجیتال متامسک یکی از بهترین کیف پول‌هایی می‌باشد که شما عزیزان قادر خواهید بود به واسطه آن ارز دیجیتال اتریوم را ذخیره و نگه داری کنید. این کیف پول به واسطه رابط کاربری آسانی که دارد امکان استفاده را برای تازه واردهای بازار ارز دیجیتال فراهم کرده است. این کیف پول علاوه بر ارز دیجیتال اتریوم از رمز ارزهای بسیاری از جمله بیت کوین و بیت کوین کش نیز پشتیبانی خواهد کرد.

2. کیف پول ارز دیجیتال تراست ولت

 کیف پول ارز دیجیتال تراست ولت یکی از بهترین کیف پول‌های بازار ارز دیجیتال می‌باشد که به صورت نرم افزاری ارائه شده است. این کیف پول محبوبیت بسیاری را در میان فعالان بازار ارز دیجیتال دارد. به واسطه امنیت بسیار خوبی که این کیف پول ارز دیجیتال دارد شما با خیالی آسوده قادر به استفاده از این کیف پول برای ذخیره ارز دیجیتال اتریوم خواهید بود. البته جا دارد به این نکته اشاره کنیم که بهتر است که این کیف پول را از وب سایت رسمی آن دانلود کنید؛ دلیل این سخن نیز این است که نسخه‌های فیک بسیاری برای این کیف پول وجود دارد که ممکن است در صورت استفاده از آنان دارایی خود را از دست بدهید.

آیا سرمایه گذاری بر روی ارز دیجیتال اتریوم به صرفه است؟

سرمایه گذاری بر روی ارز دیجیتال اتریوم

با توجه به خصوصیات و کاربردهای منحصر به فردی که رمز ارز اتریوم دارد، و این که بسیاری از کارشناسان بازار ارز دیجیتال بر این باور هستند که این رمز ارز پتانسیل خوبی برای رشد دارد؛ توصیه ما به شما عزیزان این است که این رمز ارز را برای سرمایه گذاری بلند مدت خریداری کنید. البته جا دارد به این مسئله نیز اشاره کنیم که بازار ارز دیجیتال یک بازار پر از نوسان است، پس با توجه به این مسئله در صورتی که علاقه مند به سرمایه گذاری بر روی این رمز ارز هستید، توصیه ما به شما عزیزان این است که تمامی جوانب را در نظر بگیرید و تنها به سخن دیگران برای سرمایه گذاری بر روی این رمز ارز اکتفا نکنید.

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم شما را با ماهیت کلی ارز دیجیتال اتریوم آشنا کنیم و دلیل نیاز به بهبود این شبکه را نیز خدمت شما عزیزان شرح دهیم. همان طور که در این مطلب نیز به آن اشاره کردیم، شبکه ارز دیجیتال اتریوم یکی از محبوب‌ترین رمز ارزهای بازار می‌باشد و بعد از رمز ارز بیت کوین جایگاه دوم را در میان سایر ارزهای دیجیتال دارد. اما این شبکه در حال حاضر با مشکلاتی مواجه است که از جمله آنان می‌توان به کندی شبکه رمز ارز اتریوم اشاره کرد. البته همان طور که در این مطلب هم گفتیم می‌توان مشکلات موجود را به واسطه فناوری‌هایی به مانند وب اسمبلی حل و فصل کرد. البته این فناوری در حال حاضر قابلیت اجرا در روی رمز ارز اتریوم را ندارد و برای اجرای آن باید منتظر راه اندازی اتریوم 2.0 باشیم.

در پایان جا دارد به این مسئله اشاره کنیم که درست است که این شبکه ارز دیجیتال یک شبکه بسیار محبوب می‌باشد و جایگاه دوم را در میان سایر ارزهای دیجیتال دارد، اما بهتر است که به این مسئله نیز توجه داشته باشید که این شبکه مشکلاتی را نیز دارد که ممکن است برای آن دردسر ساز شوند. از این رو در صورتی که قصد سرمایه گذاری بر روی این رمز ارز را دارید، بهتر است که هم از نظر تکنیکال و هم از نظر فاندامنتال این رمز ارز را مورد بررسی قرار دهید و تنها به سخنان کارشناسان بازار ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری بر روی این رمز ارز اکتفا نکنید زیرا ممکن است با ضرر و زیان مواجه شوید.


مرجع: u.today

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد